vrijdag 2 mei 2014

Filmpje Sabine Hagedoren danst de Vogeltjesdans en Lambada in DeGeneratieshow


In de zesde aflevering van 'De Generatieshow' danste weervrouw Sabine Hagedoren in dit filmpje de Vogeltjesdans en de sensuele dans de Lambada.

Geena Lisa maakte deze week het mooie weer met Sabine Hagedoren. En Sabine denkt met gemengde gevoelens terug aan de jaren tachtig: “Als ik aan de eighties denk, denk ik vooral aan de overdosis permanenten die ik toen had.

Ik heb het dan over echt gigantische poedelkoppen. Als ik daar nu foto’s van zie, schaam ik me te pletter, maar tja... In die tijd had iedereen dat hé!”

In de jaren 80 ronde moest Sabine Hagedoren 3 dansen uitbeelden. Sabine Hagedoren die als fervent danser bekend staat, stortte zich vol overgave op dit onderdeel en danste de sterren van de hemel.

De eerste dans die Sabine Hagedoren danste was De Vogeltjesdans van De Electronica's, inclusief het bekende bijbehorende dansje van feesten en partijen, dus handen in de zij, flapperen met de ellebogen en met kleine stapjes voortbewegen, hilarisch!

De tweede dans die Sabine Hagedoren uitbeeldde was de sexy Lambada van Kaoma, de weervrouw maakte er een heel erg sensuele dans van.

Voor het derde dansnummer pakte Sabine Hagedoren de hulpstukken, een zakdoek van tussen haar borsten. Dit lokte bij Geena Lisa de plagende opmerking op: dus dat heb je daar tussen je borsten zitten. Al wild zwaaiend met de zakdoek ging Sabine Hagedoren als was ze Yves Leterme helemaal op Les Lacs Du Connemara van Michel Sardou.

Voor teamgenoot Geena Lisa was het zo een koud kunstje om de dans nummers die Sabine Hagedoren uitbeeldde te raden, missie geslaagd!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten